zaterdag 11 mei 2013

Na de zoveelste foto die ik maakte van een heerlijke -en gezonde!- culinaire uitspatting, heb ik besloten om de recepten te gaan delen. Ik loop al een tijd rond met het idee om te bloggen over de levensstijl waar ik gelukkig van word en waar ik ook best wel trots op ben. Een blog is het perfecte platform om gezond voedsel, sporten en hypes samen te laten komen. Voor mij drie intrigerende thema's waar ik graag van alles over wil delen. Ik wil graag laten zien dat gezond en lekker eten goed samen gaan. Vooral met producten die behalve lekker zijn, ook puur zijn. Dit houdt voor mij in geen e-nummers, geen hoge GI-waarden en zo min mogelijk suikers.

Ik probeer me niet per se te onderscheiden van de healthy food blogs zoals die zich al op het internet verspreid hebben. Ik probeer enkel om geïnteresseerden mee te laten genieten van de meestal simpele maaltijden en de vreugde sprongetjes die ik maak elke keer weer als ik iets lekkers heb gemaakt. 

Liefs Moon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten