vrijdag 1 november 2013

Zelf je pizza beleggen!


In hoeverre het verantwoord is om dit op mijn blog te plaatsen weet ik niet, maar als je dan toch pizza wil eten, dan kan je het denk ik het beste op deze manier doen.

Koop een volkoren, kant-en-klare pizzabodem (bv. bij de Ekostore).


Vervolgens:

Begin met het insmeren van de bodem met tomatenpuree. Of niet wanneer je netzoals ik daar eigenlijk niet van houdt. Dan is er volgens mij een ding wat sowieso op mijn pizza thuis hoort en dat is kaas. Dus heb ik een zakje met geraspte kaas gekocht voor als basis ingrediënt. In de supermarkt wist ik nog niet wat ik op de pizza wilde hebben, dus heb ik van alles in huis gehaald om 'm mee te beleggen. Zoals je hieronder ook ziet:

diepvriesspinazie, rode ui, rucola, worst, ham, brie, geitenkaas etc.

En omdat ik thuis nog steeds niet kon kiezen, heb ik echt alles erop gelegd! Het resultaat mocht er wezen, wat was die bodem lekker knapperig geworden zeg.. Appeltje-eitje dus zelf pizza maken. Op deze manier kan je je favoriete diepvries pizza gewoon zelf brouwen op een gezondere manier en sowieso nog lekkerder ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten