zondag 15 september 2013

Gevulde kipfilet uit de oven, zo lekker!


Ik zou het suf vinden om steeds bij de lekkere gerechten die ik maak iets neer te zetten als: 'Nou, nou, wat ik nu weer heb gegeten: ZOOO ONTZETTEND LEKKER!' Hoewel ik soms van mijzelf sta te kijken, zal ik dan nogal een eenzijdige blog krijgen met alleen maar met superlatieven overgoten gerechten. Ik denk ook dat je dan het vertrouwen in mijn kookkunsten kwijt zal raken aangezien het net lijkt alsof ik de smaak van het gerecht aan het verdoezelen ben met woorden.

Maar toch:
Dit was toch wel echt zeer zeer denderend. Zo mals, zo makkelijk en zo ONTZETTEND smakelijk!

Verwarm de over voor op 200 graden. Snijdt de kipfilets open (of maak een soort inkepingen). Vul de inkepingen met ricotta en (zelfgemaakte zoals hier) pesto. Leg ze in een ovenschaal en marineer ze met een beetje olijfolie, peper en zout. Tot slot leg je de ovenschaal in de oven en na 25 minuten heb je OVERHEERLIJKE, gevulde kippetjes!

Ik legde de gevulde filet op een bedje van gepureerde zoete aardappel en maakte het geheel af met heel erg degelijk en onsexy: sperziebonen! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten